20 June 2011

..a lots of love..

Assalamualiakum semua :)

Pertama sekali aku nak ucap thanks a lot kat mereka2 yang sangat baik hati kat aku.
sebab korang terima akak tumpang kat bilik korang b4 moved out ke kolej baru.
hee~ korang jangan la jeles oke akak dapat kolej cantik. baru. mewah. cewaah.~
bak kate orang2 kolej uh owesome...

ish. ta kesah la cantik mane pun kolej uh tapi kan aku ase cam best tinggal kat sini dengan mereka2.
walaupun hampir sebulan tapi aku ase kejap sgt.
macam ta caye je.!

siyes aku happy dapat roomate yang giler2 macam mereka.
happy je.

inilah mereka2 yang aku maksudkan.


  • --noorhatikah nasir
  • --antara mereka2 dia paling senior. hehehe.
  • --paling suka membuli senoir seperti aku. maaf! :)
  • --garang tapi comel.
  • --dia tersangat la rajin dalam ape jua keadaan.
  • --mengemas dan membasuh adalah hobi sejak azali.
  • --sangat punctual. tabik spring!!
  • --suka bercakap dan membebel macam mak nenek. :)
nak lagi ke?
alamak banyak sangat da ni. terover pulak kan.
jangan mara ika. o.O






--ni noor aliah supaiman
--dia muda skit dari ika..
--suka membuli jugak.
--tonjang macam galah. so, aku suggest dia tok jadi model
--nmpak macam diam tapi da kenal mak datuk.pengsan!
--bagi aku dia ni comel sangat.
--sangat rajin study.
--minat kami same..lagu rock kapak. >.<
--seorang yang busy.
--nmpak macam garang tapi ta pun.

oke. itu saje yang bole saya citer. kalo terover maaf.!
o.O






--name dia panjang tapi just panggil NG je.oke?
--dia ni tersangat la comel.
--namppak macam ganas tapi ******
--suka bace novel kot?? ntah la..
--rajin main futsal
--ni pun suka membuli aku. sabo jela...
--aku suka bile dia senyum! sweet gitu. ahaks.~~
--kalau da mara..korang pk la sendiri.
--kadang2 tido lambat sbb game.ntah ape2 je la kan.
--penakut.hehehe. jgn mara NG,! >.<









-- ni aida
--dia same kos dengan NG tapi lain kelas
--jarang ada kat bilik.
--ta bnyk benda aku tau pasal dia.
--pendiam kot.

oke la tuh aje.sbb ta bape rapat, so ta bole citer lebey takut tersalh citer.







p/s: korang.thanks a lot ekh sbb kasi akak tumpang bilik korang. walaupun sekejap aka sayang korang..if akak ad buat salah sorry sgt! jgn simpan kat ati eh? sbb akak suka gurau. tapi maaf la sbb gurau akak agak kasar. >.<















aku sayang mereka..fullstop. >.<
xiexie ni. wo ai ni.!