01 April 2011

Human Resources trip =)

Assalamualaikum semua..

Agak lame aku tak update blog aku neyh kan? kesibukan dengan assignmnet, test dan trip wt aku ta de mase. tambah pulak wifi jadi mengong selepas tsunami kt jepun. dan sekarang. my lovely lappy..charge dia rosak. ya ALLAH. sabar je la aku kan. time2 ni pulak dia nak rosak. hangin aku satu badan, mane tak nye. da la assignment berlambak2 nk buat. bole pulak dia rosak an.. stress tol aku d buatnye.. skg ni nga tgu dapat charger lappy baru. (mintak2 dapat la.)

ni nak citer pasal trip HR aku. mmg sgt best n da bomb la.! walaupun da lame, tapi aku tetap nak citer jugak kat korang. mmg singkat mase kteorang kat PD. tapi bnyk kenangan terindah kat situ. dam memang ta kan aku lupakan selamanya. JBM1115C.. kenangan tu tersemat kat memori hidup aku oke? =)

aku ta de bnyk sgt gmbar time kt PD uh. sbb ta de kamera... hehehe... kt sini aku selit kan satu gambar aku yang aku ase comel, sebab aku ase muke macam lain aje. HAHAHA, korang aku ni memang perasan sikit tau. jgn jeles! waaa~~ =P





p/s: sorry ta dapat nk upload pic lain..huhu.